(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

تو که نیستی زندگیمو به پای کی بریزم

واسه کی دلم نمیره وقتی تو نیستی عزیزم

دست سرد این زمونه دستامو از تو جدا کرد

بازیه دوری و حسرت با دلای ما چه ها کرد

عشق تو توی وجودم تا همیشه موندگاره

همه آرزوم همینه که ببینمت دوباره

دوری تو داره آروم منو از پا در میاره

رنگ پیری ذره ذره تو وجودم پا می زاره

پا می زاره...

طاقت دوری ندارم تو بیا بمون کنارم

ارزونیه قدم تو همه ی دارو ندارم

ای قشنگترین عشق دنیا با تو بودن آرزومه

ای تو نیمه ی وجودم بی تو عمر من حرومه...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
جمعه 13 بهمن 1391| 12:54 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§